Powered By Blogger

Thursday 23 February 2012

Hi!


Seram kan? first entry dah ade gambar makanan yang merangsang deria rasa ~heh~ tak sesuai langsung dengan nama blog yang ada unsur2 ke-ibu-an gitu.. Baik ko bukak blog cite pasal makanan je eda...Well, that's me ~ngee~ This is my first time writing here (no wordless anymore).. So, before I proceed with my 'grandmother stories' or things happening around me..I would like to share with you readers (ade ke? tak salahkan? kalau sekali lapan kala nak feeling2 artis gitu..) few things about me:
  • Kuat makan walaupun badan kurus - ok sile jangan jeles - it's gift from god - thankful.
  • Tak suka sangat pegi kenduri kendara - semak + ramai orang = rimas.
  • Aku adalah manusia yang hot temper - depends on the situation though.
  • Suka gelak kuat2 and masa gelak tu, mulut kalau boleh dapat bukak sebesar mungkin, lagi bagus - hilang stress.
  • Aku suka pedajal orang - naughty me - usik2 jek.
  • Aku sangat suka travel.
  • Teramatlah susah nak rapat or bercakap (ramah) dengan orang kalau orang tu tak start dulu - bajet 'sold expensive' - tapi bile dah 'in' memang boleh buat bestfren.
  • Aku sangat-sangat-sangat tak suka kalau orang lain campur hal aku, tak kira la dari segi kerja ke, rumah tangga ke..ape ke..buat hal sendiri sudah..aku tak kacau orang, so..don't u dare..- nak kena maki, buat.
  • Spesis yang tak berkira sangat dengan kengkawan - lemah betul bab2 ni.
Ok..tu je kot, nanti dalam post2 after this you'll get to know me better.
Daaa...

No comments: